[Cartoweb-users] retrieve layers for the mapfile

Mathieu Coudert m.coudert at oieau.fr
Mon Jul 17 05:07:27 EDT 2006

"...that I can not read by the website..."

Just add /reference/ at the end of the url to avoid that! :-)
eg. http://mapserver.gis.umn.edu/docs/reference/

Mathieu

http://mapserver.gis.umn.edu/docs/reference/phpmapscript-class/referenceman

--
Yves Jacolin
http://yjacolin.gloobe.org
[...]

Ce message a ete verifie par MailScanner pour des virus ou des polluriels et
rien de suspect n'a ete trouve.

Les donnees et renseignements contenus dans ce message sont personnels,
confidentiels et prives. Toute publication, utilisation ou diffusion, meme
partielle, doit etre autorisee.

Any data and information contained in this electronic mail is personal,
confidential and secret. Any total or partial publication, use or
distribution must be authorized.