[Cartoweb-users] Write a plugin

Jacolin Yves yjacolin at free.fr
Wed May 31 05:17:43 EDT 2006

Hi,

I have some difficulities to write my plugin. Actually, I am a newby in php OO
so I am a little bit lost. I would like to use my variable create by adding a
form in the edit template (done). I know that these variables are send in the
request(they appear in the log request), and I have to do something before to
use them in php code. But I don't know how !

Thanks for your help,

Yves Jacolin
http://yjacolin.gloobe.org
----
Stagaire Conservatoire Régional des Espaces Naturels de la région Centre
http://cahiersnaturalistes.free.fr/cpnrc/
----
- Qu'est-ce que cela peut faire que je lutte pour la mauvaise cause
puisque je suis de bonne foi?
- Et qu'est-ce que ça peut faire que je sois de mauvaise foi
puisque c'est pour la bonne cause. (Jacques Prévert)