[Cartoweb-users] problems witn projects

daniel jaimes djaimesp at yahoo.es
Sat Apr 12 15:49:24 EDT 2008

daniel jaimes <djaimesp at yahoo.es> escribió:  Fecha: Fri, 11 Apr 2008 18:21:44 +0200 (CEST)
De: daniel jaimes <djaimesp at yahoo.es>
Asunto: Re: [Cartoweb-users] problems witn projects
Para: Oliver Christen <oliver.christen at camptocamp.com>
CC: Cartoweb-users at lists.maptools.org

  Hello, olives, it turns out that I tried to adjust layers.ini legends, but now shows me the legends of the layers, but it does not let me select any that I do?

Http://200.21.193.190/cartoweb3/htdocs/silos.php

my layers.ini is:

  ; whether to generate class icons automatically
  autoClassLegend = true

  ;nuevo
  layers.root.className = LayerGroup
  layers.root.children =  usos, conflictos, divipol, potencial, actual, conflicto, amenazas, zonas,veredas,siraps
  layers.root.rendering = block
  ;

  layers.usos.className = LayerGroup
  layers.usos.label = Usos de la tierra
  layers.usos.children =  potencial, actual
  layers.usos.rendering = block

  layers.conflictos.className = LayerGroup
  layers.conflictos.label = Conflictos y Amenazas
  layers.conflictos.children =  conflicto, amenazas
  layers.conflictos.rendering =block

  layers.divipol.className = LayerGroup
  layers.divipol.label = Clasificaciones
  layers.divipol.children =  zonas,veredas,siraps
  layers.divipol.rendering =block

  layers.potencial.className = Layer
  layers.potencial.label = Uso Potencial
  layers.potencial.msLayer = usopotencialsil

  layers.actual.className = Layer
  layers.actual.label = Uso Actual
  layers.actual.msLayer = usoactualsil

  layers.conflicto.className = Layer
  layers.conflicto.label = Conflictos
  layers.conflicto.msLayer = conflictossil

¿Con Mascota por primera vez? - Sé un mejor Amigo
Entra en Yahoo! Respuestas.

Tu correo también desde el móvil.
Descárgate gratis Yahoo! Go.