[Chameleon] Choose layers to display

Julien-Samuel Lacroix jlacroix at mapgears.com
Mon Feb 2 15:14:54 EST 2009

Hi,

I don't think it would be feasible directly out-of-the-box with
Chameleon. You could probably add a metadata in your mapfile and use 2
legend widgets in your application, one for active layers and one for
available layers. Or simply make your "available" layers selectable
through WMS in the WMSBrowser.

Je ne crois pas que cette foncitonalité est disponible directement dans
Chameleon. Vous pourriez probablement ajouter un metadata dans votre
mapfile et utiliser 2 LegendTemplate widget, un pour les couches de
votre cartes et un pour les couches disponible. Ou simplement rendre
vaux couches disponible en WMS dans le WMSBrowser widget.

Julien

--
Julien-Samuel Lacroix
Mapgears